online adverteren

Online adverteren

De afgelopen jaren is er veel veranderd in het medialandschap. Naast de traditionele media zoals kranten, radio en televisie zijn er een hele hoop online mogelijkheden bijgekomen. BrugMedia heeft jarenlange ervaring op het gebied van kranten en heeft sinds 2 jaar een eigen online afdeling . Zo profiteert u van de krachtige combinatie van off- en online adverteren.

De combinatie van online en offline marketing biedt tal van reclame-mogelijkheden.

Online producten

De producten waarover onze online specialisten je kunnen informeren en hulp kunnen aanbieden:

  • Geschikt voor
  • Het bereiken van je potentiële klanten die al op zoek zijn naar je product/dienst
  • Beter vindbaar maken van je website
  • Vergroten van je naamsbekendheid of het doen van een aanbieding
  • Informeren van de potentiële klanten
  • Informeren van de doelgroep of het verbeteren van de vindbaarheid van je website
  • Informeren van de doelgroep of het doen van een aanbieding.

Lokaal komen de klanten uit uw eigen omgeving daarom is het belangrijk dat u zichtbaar bent in uw regio. Door hiervoor verschillende kanalen in te zetten zien uw klanten de boodschap vaker voorbij komen. Op deze manier maakt u gebruik van het “stapel effect, hoe vaker klanten uw boodschap zien, hoe meer deze blijft hangen.

Er zijn verschillende manieren om online te adverteren. Online maken we het verschil tussen de push en de pull media.

  • Pull Media
  • Google Adwords
  • S.E.O.
  • Websites

Push Media

De Push Media zijn uitermate geschikt om je naamsbekendheid te vergroten. Door het plaatsen van een boodschap op bijvoorbeeld Facebook,een website die interesses van uw doelgroep weergeeft

, enz. vergroot u de naamsbekendheid.  Als de klant dan voor een keuze komt te staan is de kans dat ze voor jou kiezen een stuk groter. Ze kennen je tenslotte al.

Pull Media

Op het moment dat je doelgroep op zoek is naar de producten/diensten die je aanbiedt, dan wil je wel dat ze ook jouw aanbod zien. De kans dat iemand koopt als deze op zoek is naar jouw diensten/producten is vele malen groter.

Door Push- en Pull Media te combineren maak je de juiste mix en is de kans dat klanten bij je gaan kopen veel groter. Als ze op zoek zijn vinden ze je aanbod, daarnaast herkennen ze jouw naam en kiezen dan sneller voor jouw aanbod.